ایروبیک تبریز - آمادگی جسمانی بانوان و آقایان

ورزش شامگاهی
ایروبیک تبریز - آمادگی جسمانی بانوان و آقایان

اگر امروز وقت برای ورزش نگذاریم در آینده بیماری وقت زیادی از ما خواهد گرفت. نگوییم که برای ورزش وقت نداریم. اگر برای "تلگرام و "تماشای تلویزیون" وقت داریم پس حتما برای "ورزش" هم وقت داریم. بیایید برای لحظه لحظه زندگیمان، انتخاب های درست انجام بدهیم.

این وبلاگ به منظور دعوت شما برای انتخاب ورزش، سلامتی و نشاط ایجاد شده است. شما به "ایروبیک تبریز" دعوت هستید حتماً تشریف بیاورید. مقدمتان را گرامی می داریم.

پیوندها

اهداف ورزش ایروبیک موارد زیر می باشد:

١افزایش سطح هوازی بدن.
٢افزایش و پیشرفت استقامت بدن.
٣افزایش کارایی دستگاه گردش خون.
۴کاهش ضربان قلب.
۵ - کاهش درصد چربی.
۶ - پیشگیری از امراض قلبی- عروقی.
٧ - پیشگیری از افسردگی و بی خوابی.
٨ - افزایش تمرکز و هماهنگی عصبی عضلانی.
٩ - ایجاد تناسب اندام.
١٠افزایش سلامت فکر ، روح ، جسم ، نشاط و شادابی .


اگر هدف شما از ایروبیک رسیدن به یک تعادل و بالانس جسمانی و بالا بردن درصد سلامتی و داشتن روحیه خوب است، باید به خاطر داشته باشید که تنها راه تاثیرگذار و موثر در این امر انجام مرتب و همیشگی تمرینات ایروبیک می باشد. حتی اگر این تمرینات از حرکات کششی بسیار طی مدت زمان کوتاهی برخودار باشند. سعی کنید از ورزش ایروبیک لذت ببرید و تمریناتش را آسان بگیرید تا در طول یک مدت زمان مشخص تاثیراتش را ببینید. از آنجاییکه عمده تمرینات ایروبیکی روی تکرار حرکات تاکید دارد، به همین جهت نیاز چندانی به تمرکز کامل ندارد   اما به هر حال خواندن و گوش کردن به موزیکها و نوارهای آموزشی، تماشای برنامه های تلویزیونی ایده جالبی برای یادگیری بهتر تمرینات ایروبیک است.

 

نکات مهم
تمرینات خود را اعم از مدت زمان انجام و درجه سختی و آسانی اش را یادداشت کنید زیرا این شیوه خوبی است که در طول یک دوره تمرینی بفهمید چقدر به آمادگی بدنی و جسمانی رسیده اید. فراموش نکنید که مشاهده این پیشرفتها شما را علاقه مند و پر انگیز به ایروبیک نگاه می دارد

حضور در باشگاه های ایروبیک، بعلت انجام تمرینات زیر نظر مربی و انجام دسته جمعی ورزش و نیز موسیقی و فضای بانشاط ورزشگاه ای امکان را برای شما فراهم می کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی