ایروبیک تبریز - آمادگی جسمانی بانوان و آقایان

ورزش شامگاهی
ایروبیک تبریز - آمادگی جسمانی بانوان و آقایان

اگر امروز وقت برای ورزش نگذاریم در آینده بیماری وقت زیادی از ما خواهد گرفت. نگوییم که برای ورزش وقت نداریم. اگر برای "تلگرام و "تماشای تلویزیون" وقت داریم پس حتما برای "ورزش" هم وقت داریم. بیایید برای لحظه لحظه زندگیمان، انتخاب های درست انجام بدهیم.

این وبلاگ به منظور دعوت شما برای انتخاب ورزش، سلامتی و نشاط ایجاد شده است. شما به "ایروبیک تبریز" دعوت هستید حتماً تشریف بیاورید. مقدمتان را گرامی می داریم.

پیوندها

برای حفظ سلامت و نشاط جامعه ضروری است بسترهای لازم برای همگانی کردن ورزش در جامعه فراهم آید.  استفاده از ایده‌های نوآورانه و جذاب برای گسترش ورزش همگانی  و بهره‌گیری از نیروهای داوطلب در توسعه ورزش همگانی و تربیت کارشناسان از راه های موثر برای گسترش ورزش های همگانی می باشد.

با توجه به کمبود باشگاه های ورزش ایروبیک برای آقایان در شهر تبریز و به منظور گسترش ورزش ایروبیک و آمادگی جسمانی در سطح شهر تبریز و نیز به منظور استفاده حداکثر از امکانات و فضاهای ورزشی،  با همکاری صمیمانه هیئت دو و میدانی استان آذربایجان شرقی اقدام به ایجاد ورزش ایروبیک برای بانوان و آقایان در سالنی بزرگ و با امکانات عالی نموده ایم.

حضور همشهریان محترم و صرف وقت و هزینه برای ورزش ،مطمئنا شهروندان جامعه ما را در مقابل بیماری های جسمی و روانی بیمه خواهد نمود و باعث نشاط و شادابی جامعه خواهد گشت.

چشم به راه حضور شما سروران بزرگوار خانم و  آقا، در کلیه مقاطع سنی هستیم.

لطفا با نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود ، ما را برای گام برداشتن در مسیر درست راهنمایی فرمایید.

                                                                                                                  متشکریم


تماس با "ایروبیک تبریز" - ورزش شامگاهی

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.