ایروبیک تبریز - آمادگی جسمانی بانوان و آقایان

ورزش شامگاهی
ایروبیک تبریز - آمادگی جسمانی بانوان و آقایان

اگر امروز وقت برای ورزش نگذاریم در آینده بیماری وقت زیادی از ما خواهد گرفت. نگوییم که برای ورزش وقت نداریم. اگر برای "تلگرام و "تماشای تلویزیون" وقت داریم پس حتما برای "ورزش" هم وقت داریم. بیایید برای لحظه لحظه زندگیمان، انتخاب های درست انجام بدهیم.

این وبلاگ به منظور دعوت شما برای انتخاب ورزش، سلامتی و نشاط ایجاد شده است. شما به "ایروبیک تبریز" دعوت هستید حتماً تشریف بیاورید. مقدمتان را گرامی می داریم.

پیوندها

محمد سبحانی، رئیس هیات ژیمناستیک استان مازندران، طی ارسال نامه ای به ادارت ورزش شهرستان ها خواستار برخورد با مربیانی گردید که تنبیه بدنی را در کلاس های خود در جهت آموزش بکار می گیرند.

                                                      

متن نامه

 

ریاست محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان

ریاست محترم هیات ژیمناستیک

پس از سلام باطلاع می رسد :

در دوران بی خبری و جهالت ، تنبیه بدنی دانش آموزان جایز بود و یکی از فاکتورهای پیشرفت بحساب می آمد !!؟‌ اما امروز علمای تعلیم و تربیت پس از تحقیق و تفحص تنبیه بدنی را نه تنها مجاز نمی دانند بلکه آنرا شیوه ای مخرّب فرض می نمایند . امروز روی آوردن به این سبک کهنه و مطرود ، عدم توانائی های مربی و یا معلم را بیشتر آشکار می نماید . و همان طور که قبلاً اعلام شد مجدداً تأکید می نماید باید در ایجاد نشاط در محیط آموزش تلاش شود تا بدین ترتیب فضای آموزش به محیطی دل پذیر تبدیل شود . علیهذا خواهشمند است دستور فرمایند ضمن نظارت دقیق و مستمر ، اسامی این قبیل مربیان را اعلام تا نسبت به ابطال کارت مربی گری آنان اقدام شود .

 

محمد سبحانی

رئیس هیات ژیمناستیک استان مازندران

 

منبع:  1- هیات ژیمناستیک استان مازندران

         2-تنبیه کودکان در باشگاه های ورزشی ؟!!

 

ایروبیک تبریز هم به نوبه خود از اقدام جناب آقای سبحانی تشکر نموده و خواستار ابلاغ و نظارت سایر هیئت های ورزشی و مخصوصا ژیمناستیک می باشد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی