ایروبیک تبریز - آمادگی جسمانی بانوان و آقایان

ورزش شامگاهی
ایروبیک تبریز - آمادگی جسمانی بانوان و آقایان

اگر امروز وقت برای ورزش نگذاریم در آینده بیماری وقت زیادی از ما خواهد گرفت. نگوییم که برای ورزش وقت نداریم. اگر برای "تلگرام و "تماشای تلویزیون" وقت داریم پس حتما برای "ورزش" هم وقت داریم. بیایید برای لحظه لحظه زندگیمان، انتخاب های درست انجام بدهیم.

این وبلاگ به منظور دعوت شما برای انتخاب ورزش، سلامتی و نشاط ایجاد شده است. شما به "ایروبیک تبریز" دعوت هستید حتماً تشریف بیاورید. مقدمتان را گرامی می داریم.

پیوندها

 اولین مرکز بازی و ورزش کودکان در اصفهان افتتاح شد


مسئول مرکز ورزش و بازی های کودکان در مراسم افتتاحیه به سایت هیات ورزش های همگانی گفت: ما این مرکز را با همکاری هیات ورزش های همگانی استان اصفهان ، کمیته ورزش و بازی های کودکان این هیات و بهزیستی اصفهان در مساحتی به طول 40 و عرض 20 متر در ورزشگاه امیریه بنا کردیم.

این تنها مرکز تخصصی ورزش و بازی کودکان کشور است که برای اولین بار در اصفهان شکل گرفته تا با کمک کارشناسان تربیت بدنی، روانشناسان و مشاوران تغذیه و کارشناس استعدادیابی روی سلامت جسمی و روانی کودکان کار کنیم و در بین آنها کودکان مستعد را شناسایی نماییم.

 در سنین 5تا 6 سال نباید به کودکان بصورت تخصصی ورزش را آموزش دهیم بلکه ابتداباید از طریق بازی، ورزش کردن را درآنها نهادینه کرده و به گونه ای پیش برویم که دچار آسیب های جسمانی نشوند.

این کارشناس تربیت بدنی با بیان اینکه سبک زندگی امروز خانواده ها تغییر کرده و بچه ها در این سبک از فعالیت های اجتماعی و گروهی بازمانده اند تاکید کرد: مرکز بازی و ورزش کودکان فرصت مناسبی برای تغییر این سبک زندگی است و بچه ها می توانند در کنارهم کارگروهی و شرکت در اجتماع را فرابگیرند و از زندگی آپارتمان نشینی و یک جا نشستن دور شوند.

وی تصریح کرد: تک فرزندی و دوفرزندی و آپارتمانی نشینی مانع از رشد مهارت های اجتماعی فرزندان ما شده درحالیکه می توان با بازی و ورزش های مناسب برای آپارتمان نشینی با این موضوع مقابله کرد و ما در این خانه این مهارت ها را به والدین و مربیان مهد آموزش می دهیم .

محسن گل شیرازی خاطر نشان کرد: مرکز ورزش و بازی های کودکان با نام پله پله در ورزشگاه امیریه هر روز عصر از ساعت 5 تا 8 شب میزبان بچه های 4 سال به بالاست تا آنها را از مشکلات اسکلتی ، چاقی و اضافه وزن دور سازد و در کنار بازی و ورزش مهارت های زندگی اجتماعی را به آنها آموزش دهد.


منبع: هیئت های ورزشهای همگانی استان اصفهان

نظرات  (۱)

۲۲ آذر ۹۶ ، ۰۹:۲۶ ایمانه احمدی
ادرس این مرکز کجا هست .و برای بچه ۷ ساله ثبت نام میکنید و چه ورزش هیجانی دارید که کمک به کاهش وزن بچه بکند .ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی