ایروبیک تبریز - آمادگی جسمانی بانوان و آقایان

ورزش شامگاهی
ایروبیک تبریز - آمادگی جسمانی بانوان و آقایان

اگر امروز وقت برای ورزش نگذاریم در آینده بیماری وقت زیادی از ما خواهد گرفت. نگوییم که برای ورزش وقت نداریم. اگر برای "تلگرام و "تماشای تلویزیون" وقت داریم پس حتما برای "ورزش" هم وقت داریم. بیایید برای لحظه لحظه زندگیمان، انتخاب های درست انجام بدهیم.

این وبلاگ به منظور دعوت شما برای انتخاب ورزش، سلامتی و نشاط ایجاد شده است. شما به "ایروبیک تبریز" دعوت هستید حتماً تشریف بیاورید. مقدمتان را گرامی می داریم.

پیوندها
رشته‌هایی که در مسابقات جهانی اآمادگی جسمانی و ایروبیک بطور رسمی اجرا می‌گردد عبارتند از :

الف- ایروبیک مهارتی : برنامه ۲ دقیقه ای شامل اجرای حرکات اجباری ، اختیاری و الزامی با تکیه بر نمایش از فاکتورهای آمادگی جسمانی ورزشکار

ب- ایروبیک همگانی

۱- ایروبیک تیمی : که گروههای ۶ یا ۸نفره با اجرای برنامه ۲ دقیقه‌ای موسیقی انتخابی حرکات یکسان و برنامه خود را نمایش می‌دهند.


۲- ماراتن ایروبیک (ایروبیک آمادگی جسمانی): که هر فرد بصورت انفرادی در این بخش شرکت می‌کند. در این قسمت ورزشکاران به اجرای حرکاتی که از طرف یک مربی انجام می‌گیرد می‌پردازند. مدت زمان اجرا ۲ پریود ۴۵ دقیقه‌ای با یک استراحت ۵ دقیقه ای است.


ج- استپ : این رشته بصورت تیمی و با ترکیب ۶ یا ۸ نفر اجرا می‌گردد. مدت زمان اجرای برنامه ۲ دقیقه موسیقی انتخابی با تیم انجام می‌گیرد. در استپ انفرادی همانند ماراتن ایروبیک مسابقه ماراتن استپ اجرا می‌گردد .


در کلیپ زیر اجرای تیم ملی ایروبیک ایران را در مسابقات  بغارستان مشاهده می کنید:


نظرات  (۱)

۳۰ آبان ۹۶ ، ۱۰:۴۸ شقایق یاوری ثابت
باسلام .
مسابقه ایروبیک ماراتن . استپ بانوان که دیروز در تاریخ 29-08-1396 در پردیس افسریه به ریاست خانم جهان تیغ بر گزار بسیار ناعادلانه داوری شد و اکثر مناطق با ناراضایتی سالن را ترک کردند . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی